Mustavalkokuvassa keski-ikäinen mies esittelee kauppakuittia huivipäiselle vanhalle naiselle.. Kuvaaja: Kansatieteen kuvakokoelma
Asiakaspalvelua Perniössä 50-luvulla. Kuva: Kansatieteen kuvakokoelma, Museovirasto.

Museoviraston kirjastossa vain omatoimiasiointia 17.10.-8.11. 2023

Kirjasto toimii omatoimiperiaatteella loka-marraskuun vaihteessa Museoviraston siirto- ja haltuunottohankkeeseen (SIHA) liittyvien aineistosiirtojen vuoksi.

Omatoimiaikoina voit käyttää kirjaston lukupaikkoja, lainata avokokoelman aineistoa sekä ennakkoon varattua aineistoa lainaus- ja palautusautomaatilla.

Voit palauttaa lainojasi myös palautusluukun kautta. Palautusluukku sijaitsee Sturenkadun pääsisäänkäynnin portaikon alapuolella.

Omatoimikirjasto on avoinna tiistaista perjantaihin klo 9-16.

Kaukopalvelussa ja sähköpostien käsittelyssä saattaa olla viivettä.

Suosittelemme aineiston ennakkovaraamista Helka-tietokannan kautta.

Asiakaspalvelumme on jälleen auki marraskuun 9. päivästä alkaen Sturenkatu 2 a:ssa.