Vaunuvaja 12 Web

Museoviraston asiakaspalvelupisteet kiinni

Koronavirustilanteen vuoksi Museoviraston kuvakokoelmien, kirjaston, arkiston ja arkeologisten kokoelmien tutkijasali ja tutkijahuoneet sekä kirjaston asiakastilat ovat suljettuina. Seuraamme pääkaupunkiseudun julkisten tilojen avautumiseen liittyviä määräyksiä ja pyrimme avaamaan palvelupisteet mahdollisimman pian. Avautumisen jälkeenkin asiakaspalvelu palvelee vain ennakkoon sovittuina aikoina, ja asiakaspalvelussamme voi olla viivettä ja rajoituksia. Otathan yhteyttä sähköpostitse.

Kirjasto

Asiakaspalvelu kasvokkain ja omatoimiasiointi Museoviraston kirjastossa on keskeytetty. Tutkimuksen ja opiskelun tarpeisiin välttämättömät lainat toimitetaan ennakkovarausten perusteella.

Kirjasto palvelee rajoitetusti.

Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella ja lue lisäohjeistusta kirjaston verkkosivuilta.

Arkisto ja kokoelmat

Tutkijasali ja tutkijahuoneet ovat suljettuina.
Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella:

Kirjaamo

• Kirjaamon asiakaspalvelu on tavoitettavissa ma–pe klo 9–15
  • kirjaamo@museovirasto.fi, p. 0295 33 6080
  • Asiakirjat voi tarvittaessa toimittaa arkisin klo 8.00–16.15 Valvomoon, Sturenkatu 2a, 00510 Helsinki

Suomen kansallismuseon kohteet

Museokohtaiset aukioloajat, pääsymaksut ja yhteystiedot ovat kunkin museon ja linnan tiedoissa Suomen kansallismuseon verkkosivuilla osoitteessa www.kansallismuseo.fi

Museoviraston yhteystiedot

Museoviraston digitaaliset materiaalit